ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙ!

Prevent / Άρθρα  / ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙ!

ΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΔΥΝΑΤΙΖΕΙ!

Πολλοί πέφτουν στην παγίδα – και μετά το άθλημα καταναλώνουν μία έξτρα μερίδα φαγητού ή γλυκού ….επικίνδυνο για αρκετούς.

Ένα κιλό λίπους περιέχει 9000 θερμίδες. Μισή ώρα τζόκινγκ καίει περίπου 200 έως 250 θερμίδες. Έτσι, αν κάποιος έπρεπε να κάνει jogging για μισή ώρα τρεις φορές την εβδομάδα και καταναλώνει 600 επιπλέον θερμίδες, θα είχε χάσει το ένα κιλό λίπους σε δέκα με δώδεκα εβδομάδες.

Αλλά δυστυχώς αυτό δεν λειτουργεί τόσο εύκολα.

Μια μελέτη του κρατικού πανεπιστημίου στο Φοίνιξ- Αριζόνας, έβαλε 81 παχύσαρκα άτομα που είχαν προηγουμένως βρεθεί εκτός δράσης, να περπατούν στο διάδρομο τρεις φορές την εβδομάδα για 30 λεπτά επί δώδεκα εβδομάδες. Στη συνέχεια, πολλοί ήταν μεν σε καλύτερη φυσική κατάσταση, αλλά το 70% είχε παχύνει και αποκτήσει λιπώδη ιστό.

Ο διευθυντής της μελέτης υποθέτει ότι ειδικά οι γυναίκες αύξησαν την κατανάλωση θερμίδων ανταμείβοντας την αθλητική προσπάθεια τους με περισσότερα τρόφιμα. Επειδή σκέφτηκαν «αθλούμαι άρα μπορώ να φάω περισσότερο…».

Ο αθλητισμός λειτουργεί ως καυστήρας λίπους μόνο εάν τον κάνετε αισθητά και δεν θεωρείται ως καταναγκαστικό μέτρο.

Ακόμα και αρχάριοι αθλητές αυξάνουν την μυϊκή μάζα τους και ως γνωστών οι αυξηθέντες μύες ανεβάζουν τον μεταβολισμό και καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες από το λίπος.

Μετά από περίπου τρεις μήνες, η αίσθηση του σώματος αλλάζει. Πολλοί δεν αισθάνονται τόσο έντονη όρεξη για πίτσα και χάμπουργκερ και τρώνε πιο υγιεινά. Ειδικά δεδομένου ότι ο αθλητισμός προστατεύει τελικά από καρδιαγγειακές παθήσεις ή διαβήτη τύπου 2.

Μία μείωση των θερμίδων σε καθημερινή βάση και ένα πρόγραμμα δίαιτας, μπορεί να σας βοηθήσει να μπείτε σε ένα σωστό διατροφικό ρυθμό και να χάσετε μόνιμα βάρος.

 

 

 

Sorry, the comment form is closed at this time.