ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

Prevent / Άρθρα  / ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

Γύρισες από τις διακοπές σου και οι ημέρες ξεγνοιασιάς έσβησαν μπροστά στο θέαμα της ζυγαριάς; Μην ανησυχείς καθόλου!

Όπως είναι φυσικό κατά την διάρκεια των διακοπών είναι σχεδόν αδύνατον να διατηρήσουμε το πρόγραμμα διατροφής δεδομένου ότι οι πειρασμοί είναι πολλοί.

Μην ξεκινήσεις να στερείσαι!

Ξέρουμε ότι το πρώτο πράγμα που σου πέρασε από το μυαλό είναι δ-ί-α-ι-τ-α. Από σήμερα μόνο νερό, κομμένα όλα. ΛΑΘΟΣ! Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να φτάσεις στα όρια στέρησης και εξάντλησης , ενώ πολύ πιθανόν μέσα σε λίγες μέρες να λυγίσεις στο θέαμα ενός λαχταριστού γλυκού.

Βάλε πρόγραμμα!

Ο ρυθμός των γευμάτων είναι πολύ σημαντικός κατά την διάρκεια της ημέρας. Ενδεικτικά καλό είναι να τρώτε μόνο 3 φορές την ημέρα αποφεύγοντας τα ενδιάμεσα γεύματα και σνακ. Ο λόγος είναι ότι τα πολλά γεύματα αν και θεωρητικά μικρά (ακόμη και φρούτο) σας ωθούν σε πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση θερμίδων. Οι συγκεκριμένες ώρες λήψης των 3 γευμάτων και η αποφυγή ενδιάμεσων γευμάτων σας βοηθά να διατηρείτε φυσιολογικό βάρος.

Η Χρυσή τομή!

Ξεκίνησε με Prevent-Start έτσι ώστε να αποτοξινωθεί άμεσα ο οργανισμός σου. Το Prevent-Start αποβάλλει τα περιττά εξωκυτταρικά υγρά του σώματος (κατακράτηση) ενώ εκκενώνει σε μεγάλο ποσοστό τις αποθήκες γλυκογόνου. Ο συνδυασμός του μπορεί να γίνει με ένα πρωτεϊνούχο γεύμα και 2 μερίδες Prevent-Start (συνολικά 3 γεύματα) για 4 μέρες.

Τρώτε υγιεινά, πρακτικά, καλυτερεύστε την σωματική σας εμφάνιση και τονώστε την διάθεσή σας.

Sorry, the comment form is closed at this time.